.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود 3 ميليون گردشگر به مازندران در 4 روز

جانشين دبير ستاد تسهيلات سفر مازندران با اعلام ورود بيش از 10 ميليون مسافر در نوروز 88 به استان گفت: امسال نيز همانند سال گذشته مازندران در راس استان‌هاي هدف گردشگران است.

محمدرضا شيدفر ديروز در نشست هماهنگي كميته اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات سفر استان مازندران اظهار داشت: تاكنون بر اساس آخرين آمار اخذ شده بيش از 2 ميليون مسافر وارد مازندران شدند كه پيش‌بيني مي‌شود تا فردا اين آمار به 3 ميليون نفر برسيد.

وي با اعلام فعال شدن ستاد تسهيلات سفر از سال 85 در كشور خاطرنشان كرد: صنعت گردشگري به اين دليل كه يكي از محورهاي توسعه جهاني شناخته شد، ستاد تسهيلات نيز در كشور و به تبع آن در مازندران دائمي شد.

شيدفر از موضوع مهم گردشگري به عنوان موضوع مهم كشورهاي توسعه يافته ياد و تصريح كرد: صنعت گردشگري وارد مقوله توسعه دنيا شده است.

*صنعت گردشگري مهم‌ترين صنعت پول‌ساز دنيا

جانشين دبير ستاد تسهيلات سفر مازندران از صنعت گردشگري به عنوان مهم‌ترين صنعت پول‌ساز دنيا ياد كرد و گفت: شرايطي كه در ايران با برنامه چهارم توسعه رقم خورد در دو برنامه سوم و چهارم توسعه جاي و به صورت جدي مورد تاكيد قرار گرفت.

شيدفر با اشاره به اينكه ستاد نظارت بر سفرهاي نوروزي سابقه 30 ساله دارد، خاطرنشان كرد: اين ستاد فقط بر تاسيسات گردشگري نظارت مي‌كرد.

وي با برشمردن دريا به عنوان يكي از قابليت‌هاي پرطرفدار مازندران در صنعت گردشگري تصريح كرد: بيش از 80 درصد از مهمانان مازندران با هدف استفاده و بهره‌‌مندي از دريا وارد استان مازندران مي‌شوند.

شيدفر ادامه داد: فعاليت 60 دستگاه اجرايي در كنار نه كميته از نتايج دائمي شدن ستاد تسهيلات سفر در مازندران است.

جانشين دبير ستاد تسهيلات سفر مازندران با تاكيد بر اينكه گردشگري فقط معطوف به سازمان گردشگري نيست، اضافه كرد: در صنعت جهانگردي خدمات گردشگري تفكيك‌ناپذير است.
وي با اعلام اينكه مازندران در دو سال گذشته در مقوله سفر و جذب مسافر در رتبه نخست كشوري قرار دارد، يادآور شد: در نوروز سال گذشته حدود 10 ميليون مسافر وارد مازندران شدند.

شيدفر با اعلام ورود سه گزارش و شكايت از سوي مسافران به ستاد تسهيلات سفر خاطرنشان كرد: در كنار ايجاد رضايتمندي از سوي مسافران امنيت گردشگران نوروزي نيز به صددرصد رسيده است.

*موج تبليغات منفي عليه ايران با ورود توريست‌‌هاي خارجي خنثي مي‌شود

جانشين دبير ستاد تسهيلات سفر مازندران با اعلام اينكه همچنان از سوي دشمنان موج تبليغات منفي عليه ايران در جريان است، تصريح كرد: اين مسئله با ورود توريست‌‌هاي خارجي خنثي مي‌شود.

شيدفر ادامه داد: بر اساس آمار سازمان جهاني گردشگري در سال 2009 رشد ورود گردشگران خارجي به مازندران به چهار درصد رسيده است.

وي شاخص‌هاي گردشگري را در دنيا تلاش براي افزايش تعداد گردشگر، افزايش سطح رضايت‌‌مندي و ميزان اقامت برشمرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.